در حال بارگذاری ...
نویسنده و کارگردان «اسکرین‌شات»:

می‌خواستم در کنار موضوع رضوی مشکلات اجتماعی را بیان کنم

نویسنده و کاگردان نمایش «اسکرین‌شات» گفت: در واقع زمینه اصلی این نمایش دروغ‌گویی آدم‌ها به یکدیگر است و دوست داشتم در کنار موضوع رضوی به این مشکلات نیز پرداخت کنم.

به گزارش آذربایجان شرقی، به نقل از روابط عمومی چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی، «ندا قربانیان» پس از اجرای نمایش «اسکرین‌شات»، اظهار داشت: من در جریان تک‌تک مشکلات جشنواره‌ها هستیم و می‌دانم که این کار سختی‌های خاص خودش را دارد. ما در استان البرز هم چنین جشنواره‌هایی را برگزار می‌کنیم و به همین خاطر در جریان مشکلات و کمبودهای جشنواره‌های مختلف هستم.
وی افزود: از دوستانی که این جشنواره را ترتیب دادند، تشکر می‌کنم. من در تبریز متولد شده‌ام. درست است که سعادت زندگی در تبریز را نداشتم، اما ترک‌ها همیشه آن‌قدر خوب و مهربان هستند که هر کمکی بتوانند به دیگران می‌کنند، اینجا هم همه تا جایی که می‌توانستند به من کمک کردند و به همین دلیل از آن‌ها تشکر می‌کنم.
نویسنده و کارگردان نمایش «اسکرین‌شات» در رابطه با میزان رضایت خود از اجرایی که در روز دوم جشنواره چهاردهم روی صحنه رفت، گفت: گرمای هوای سالن شرایط را برای اجرا سخت می‌کرد و بچه‌ها در گرما روی صحنه رفتند. قبل از اینکه به این جشنواره بیاییم این نمایش را 5 شب و به صورت عمومی در کرج اجرا کردیم و در اینجا هم بچه‌ها تمام تلاش‌شان را کردند.
«قربانیان» ادامه داد: پاهای ما در کفش خودمان راحت است، اما زمانی که کفش دیگری به پا کنیم قطعاً ممکن است اذیت شویم، این اجرا هم مثل همین موضوع است اما باید عادت کنیم و خودمان را با شرایط وفق دهیم که بچه‌ها تا جایی که می‌توانستند این کار را کردند و جا دارد از تمام بچه‌های گروه و عوامل اجرایی تشکر کنم.
وی در رابطه با اینکه هدف از اجرای این نمایش صرفاً حضور در جشنواره تئاتر رضوی بوده یا خیر، گفت: من این نمایش‌نامه را برای جشنواره رضوی نوشتم و دوست نداشتم که کار فقط با تِم رضوی اجرا شود. بلکه می‌خواستم مشکلات اجتماعی و ناهنجاری‌هایی که به خاطر روابط آدم‌ها و دروغ‌هایی که گفته می‌شود را نیز نشان دهیم. در واقع زمینه اصلی این نمایش دروغ‌گویی آدم‌ها به یکدیگر است و دوست داشتم در کنار موضوع رضوی به این مشکلات نیز پرداخت کنم. چون خیلی‌ها به اسم ائمه دروغ می‌گویند یا قسم‌های دروغ می‌خورند اما نمی‌دانم که تا چه میزان در این راه موفق بودم.




نظرات کاربران