در حال بارگذاری ...
در سومین روز از اجراهای تئاتر خیابانی جشنواره رضوی

«رضا باش رضا» به کارگردانی امیر مهرونداجرا شد

سومین روز از طرح پیشگامان جشنواره تئاتر رضوی، عصر روز سه شنبه در فرهنگ سرای الغدیر تبریز برگزار شد. پیشگامان جشنواره تئاتر رضوی عنوان سلسله برنامه هایی است که از جانب دبیرخانه چهاردهمین جشنواره تئاتر رضوی به منظور استقبال از بخش اصلی این جشنواره از روز میلاد امام رضا (ع) با اجراهای خیابانی و برنامه های دیگر تدارک دیده شده است.  

به گزارش تئاتر آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی، سومین روز از طرح پیشگامان جشنواره تئاتر رضوی، عصر روز سه شنبه در فرهنگ سرای الغدیر تبریز برگزار شد. پیشگامان جشنواره تئاتر رضوی عنوان سلسله برنامه هایی است که از جانب دبیرخانه چهاردهمین جشنواره تئاتر رضوی به منظور استقبال از بخش اصلی این جشنواره از روز میلاد امام رضا (ع) با اجراهای خیابانی و برنامه های دیگر تدارک دیده شده است.  

نمایش خیابانی «رضا باش رضا» به کارگردانی امیر مهروند از سردرود عصر دیروز در قالب این برنامه ها در فرهنگسرای الغدیر به اجرا در آمد.

اجراهای خیابانی طرح پیشگامان جشنواره تئاتر رضوی به سفارش دبیرخانه چهاردهمین دوره این جشنواره و زیر نظر دفتر تئاتر خیابانی انجمن هنرهای نمایشی آذربایجان شرقی برگزار می شود.

گفتنی است چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی 6 لغایت 9 مهر ماه به میزبانی تبریز برگزار خواهد شد.




مطالب مرتبط

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی به جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی به جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، در پیامی به مناسبت برگزاری جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند در تبریز، نوشت آنچه که امروز به عنوان هنر تئاتر متبلور شده و به منصه‌ ظهور رسیده، به واقع ثمره‌ اندیشه‌ انسان‌هایی فرهنگ مدار است که باورهای الهی،‌ انسانی و اجتماعی را ...

|

نظرات کاربران