در حال بارگذاری ...
با اعلام دبیرخانه

دوشنبه 10 تیر آخرین مهلت ارسال آثار به چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی

به گزارش روابط عمومی چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی، به نقل از دبیرخانه این جشنواره؛ مهلت ارسال آثار به این دوره از جشنواره روز دوشنبه ۱۰ تیر ماه به پایان خواهد رسید.

به گزارش روابط عمومی چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی، به نقل از دبیرخانه این جشنواره؛ مهلت ارسال آثار به این دوره از جشنواره روز دوشنبه 10 تیر ماه به پایان خواهد رسید.

چهاردهمین دوره جشنواره تئاتر رضوی، مرداد ماه سال جاری به میزبانی تبریز برگزار خواهد شد. دبیرخانه این دوره از جشنواره رضوی پیش از این، مهلت ارسال آثار را تا 31 خرداد اعلام کرده بود که این تاریخ به دلیل درخواست های مکرر هنرمندان تئاتر از سراسر کشور به مدت 10 روز و تا دهم تیر ماه تمدید شد.

طبق اعلام دبیرخانه چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی، فردا 10 تیر آخرین مهلت ارسال آثار به این دوره از جشنواره تئاتر رضوی خواهد بود.

مراسم افتتاحیه این جشنواره 6 مرداد در تبریز برگزار خواهد شد.

همچنین دفتر تئاتر خیابانی انجمن هنرهای نمایشی آذربایجان شرقی با 12 اجرای خیابانی در 4 نقطه گردشگری تبریز به استقبال جشنواره رضوی خواهد رفت. این جشنواره 6 تا 9 مرداد ماه در تبریز برگزار خواهد شد.

 




مطالب مرتبط

شیرزاد عسگری کارگردان حاضر در جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند:

تئاتر تریبون تاثیرگذار فرهنگی است
شیرزاد عسگری کارگردان حاضر در جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند:

تئاتر تریبون تاثیرگذار فرهنگی است

شیرزاد عسگری نویسنده و کارگردان نمایش خیابانی «ترسه یول»، تئاتر را تریبون تاثیرگذار فرهنگی دانست و گفت طبق فرمایش مقام معظم رهبری، هنر تئاتر هم منبر است و تاثیر زیادی روی مخاطب دارد.

|

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی به جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی به جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، در پیامی به مناسبت برگزاری جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند در تبریز، نوشت آنچه که امروز به عنوان هنر تئاتر متبلور شده و به منصه‌ ظهور رسیده، به واقع ثمره‌ اندیشه‌ انسان‌هایی فرهنگ مدار است که باورهای الهی،‌ انسانی و اجتماعی را ...

|

نظرات کاربران