در حال بارگذاری ...
با حضور هنرمندان و اصحاب رسانه

«زندگی یک رویاست» در تئاتر شهر تبریز به روی صحنه رفت

زنگ افتتاح نمایش «زندگی یک رویاست» با حضور اهالی فرهیخته و هنرمندان عرصه تئاتر تبریز شامگاه دوشنبه ۲۰ خرداد ماه سال جاری در سالن استاد صادقی تئاتر شهر توسط استاد محمد اردوبادی هنرمند توانمند این شهر نواخته شد

به گزارش آذربایجان شرقی – مهرداد خردمند؛ آیین افتتاح نمایش «زندگی یک رویاست» با حضور اصحاب رسانه، پیشکسوتان و هنرمندان عرصه تئاتر تبریز شامگاه دوشنبه ۲۰ خرداد ماه در سالن استاد صادقی تئاتر شهر برگزار شد.

امیر رضا رنجبران کارگردان نمایش «زندگی یک رویاست» در این مراسم عنوان کرد: کار کارگردانی همان طور که در این اثر تجربه کردم چیزی نیست که از دور به این حرفه نگریسته می شود بلکه مشقت های بسیاری را با خود همراه دارد.

وی ادامه داد: حضور پررنگ مردم به ویژه اساتید و پیشکسوتان تئاتر که راه های دشوار این هنر را در استان برای نسل جوان هموار کرده اند نوعی دلگرمی بود من در کنار این بزرگان قوت قلب گرفتیم.

این کارگردان جوان تبریزی ابراز کرد: این اثر ماحصل ۷ ماه تلاش و سختی گروه بوده که در هر فصل از سال مشکلات متفاوتی را تحمل کرده ایم تا اینک به صحنه برسیم.

رنجبران گفت: طبیعتا اجرای اول هر نمایشی کاستی هایی را با خود به دنبال دارد ولی این قابل توجیه نیست، مخاطبان روز اول نمایش کاستی ها را بر ما ببخشند و امیدواریم  که از این اثر خوشتان آمده و ما را در راستای تبلیغ حمایت کنید.

محمد اردوبادی، هنرمند مطرح تئاتر تبریز، نیز در آیین افتتاح نمایش زندگی یک رویاست اظهار کرد: باعث افتخار است که تبریزی ام و در این شهر فعالیت تئاتری خود را شروع کرده و ادامه داده ام.

وی گفت: حضور پر شور جوانان و فعالیت آنها بسیار با ارزش است که برای تئاتر استان زحمت می کشند تا همواره این هنر در صحنه بماند.

گفتنی است نمایش «زندگی یک رویاست» نوشته مهدی میرباقری، به کارگردانی امیررضا رنجبران از ۲۰ خرداد ماه ساعت ۱۹ در سالن استاد صادقی تئاتر شهر تبریز به صحنه می رود

 

نویسنده: مهدی میرباقری، کارگردان: امیررضا رنجبران، بازیگران: صدیقه دریانی، میثم حبیبی، رضا خلیل پور، امیر رضا رنجبران، سمیه وافر، زهرا کازرونی، صدا پیشه : رضا رَبَوی، تهیه کننده : روشنک تقی زادگان، دستیار کارگردان وبرنامه ریز : سمانه قربانزاده ، منشی صحنه : مهسا صادق پور، مدیر صحنه و مجری نور : کاوه جدیری، طراح صحنه: میثم حبیبی، اجرای دکور : ابراهیم برجلو - میثم آقا زاده، گرافیست : سینا شیعه نواز، عکاس پوستر : سینا قبولی، مشاور تبلیغات شهری: نسیم تقدیری و سمیرا حقی، انتخاب موسیقی و ساخت افکت : امیررضا رنجبران، گروه تیزر و تیتراژ و محتوای تصویری : آتلیه انزو ENZO( محمد روکش - علی اصغر باغبان - حامد راثی)، مدیر روابط عمومی:  ناهید زمانی و سمیه گل محمدی  




مطالب مرتبط

پس از حضور در بیست و هشتمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای خاوران

نمایش «یک دقیقه و سیزده ثانیه» در تئاتر شهر تبریز روی صحنه رفت
پس از حضور در بیست و هشتمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای خاوران

نمایش «یک دقیقه و سیزده ثانیه» در تئاتر شهر تبریز روی صحنه رفت

نمایش «یک دقیقه و سیزده ثانیه» به نویسندگی محمد چرمشیر، بهمن عباسپور، شهرام گیل‌ آبادی و تهیه کنندگی عباس خلیفه‌لو و کارگردانی نسیم عمو‌زاده کاری از گروه نمایش سارای، با استقبال پر شور تماشاگران در تئاتر شهر تبریز روی صحنه رفت.

|

نظرات کاربران