در حال بارگذاری ...
در جلسه ای با حضور مسئولین شهری و استانی مطرح شد

جشنواره تئاتر خیابانی سردرود در شان تاریخ این شهر برگزار می شود

به گزارش آذربایجان شرقی – مهرداد خردمند؛ جلسه هم اندیشی مسئولان شهر سردرود، هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان و مسئولین دبیرخانه اولین جشنواره تئاتر خیابانی شهر سردرود با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش آذربایجان شرقی – مهرداد خردمند؛ جلسه هم اندیشی مسئولان شهر سردرود، هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان و مسئولین دبیرخانه اولین جشنواره تئاتر خیابانی شهر سردرود با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی برگزار شد. در این جلسه که به مسائل زیربنایی جشنواره پرداخت شد حاضرین گزارشی از روند اجرایی مقدمات جشنواره، زیر ساخت ها، منابع مالی و آثار ارسالی ارائه نمودند. در این جلسه شهردار و رئیس شورای شهر سردرود، رئیس، نائب رئیس و خزانه دار انجمن هنرهای نمایشی استان، دبیر اجرایی اولین جشنواره تئاتر خیابانی سردرود و مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی حضور داشتند.  

اولین جشنواره استانی تئاتر خیابانی سردرود از ۲۷ تا ۳۰ خرداد ماه، در سردرود، پایتخت تابلو فرش جهان برگزار می شود

 




مطالب مرتبط

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی به جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی به جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، در پیامی به مناسبت برگزاری جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند در تبریز، نوشت آنچه که امروز به عنوان هنر تئاتر متبلور شده و به منصه‌ ظهور رسیده، به واقع ثمره‌ اندیشه‌ انسان‌هایی فرهنگ مدار است که باورهای الهی،‌ انسانی و اجتماعی را ...

|

نظرات کاربران