در حال بارگذاری ...

پیام تبریک انجمن هنرهای نمایشی به هادی افتخار زاده

انجمن هنرهای نمایشی آذربایجان شرقی کسب جایزه دوم بازیگری در جشنواره بین‌المللی «ایمجین ایندیا» اسپانیا را به هادی افتخار زاده تبریک گفت.

به گزارش تئاتر آذربایجان شرقی؛ متن پیام تبریک انجمن هنرهای نمایشی استان آمده: "انجمن هنرهای نمایشی آذربایجان شرقی، مفتخر است درخشش و دریافت جایزه ارزنده دومین بازیگر مرد در جشنواره بین‌المللی ایمجین ایندیا اسپانیا را به حضور همکار عزیز جناب آقای هادی افتخار زاده تبریک عرض نموده و سرافرازی و سربلندی روزافزون فرهنگ و هنر ایران زمین آرزو می‌نماید."

هادی افتخارزاده از هنرمندان متولد این شهرستان و بازیگر فیلم سینمایی «زغال»، جایزه دوم بازیگری را در جشنواره بین‌المللی «ایمجین ایندیا» اسپانیا کسب کرد که در هیمن راستا هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی با صدور پیامی این موفقیت را تبریک گفت.

هادی افتخارزاده» متولد ۱۳۴۵ در مراغه و بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون بوده و دانش‌آموخته بازیگری دانشکده هنرهای زیبا (دانشگاه تهران) است.




مطالب مرتبط

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی به جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی به جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، در پیامی به مناسبت برگزاری جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند در تبریز، نوشت آنچه که امروز به عنوان هنر تئاتر متبلور شده و به منصه‌ ظهور رسیده، به واقع ثمره‌ اندیشه‌ انسان‌هایی فرهنگ مدار است که باورهای الهی،‌ انسانی و اجتماعی را ...

|

نظرات کاربران