در حال بارگذاری ...
با رعایت پروتکل های بهداشتی؛

مراسم "روز ملی هنرهای نمایشی در اهر برگزار شد

به همت انجمن هنرهای نمایشی شهرستان اهر مراسم "روز ملی هنرهای نمایشی "با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ،رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان آذربایجان شرقی و جمعی از پیشکسوتان ،اساتید و هنرمندان شهر در آموزشگاه آزاد هنرهای نمایشی "تاماشا" با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از آذربایجان شرقی،در این مراسم ابتدا الیاس ممی پور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر ضمن تبریک سال جدید "روز ملی هنرهای نمایشی "را به هنرمندان این حوزه تبریک گفت و از فعالان این عرصه تقدیر و تشکر کرد.وی فعالیت ،حضور در جشنواره های متعددو کسب مقامهای مختلف سا لهای اخیر هنرمندان این حوزه را بی سابقه برشمرد و جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران را یکی از مهم ترین برنامه های منطقه ارسباران دانست و خواستار حمایت مسئولین از این جشنواره شد.

سپس امیر محمد پور بازیگر تئاتر این شهرستان پیام پیشکسوت تئاتر شهرستان اهر استاد جبرئیل فتح اله پور را به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی قرائت کرد.

در ادامه احمد رجب پور روز جهانی تئاتر را به همه حضار تبریک گفت و به  اهمیت جشنواره تئاتر ارسباران پرداخت که  به همت هنرمندان این شهر توانسته جایگاه خوبی را در کشور بدست بیاورد.

میثم صادقزاده رییس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان اهر این روز را به هنرمندان تبریک گفت و به ارائه گزارشی در مورد فعالیتهای دو سال اخیر انجمن پرداخت و به مشکلات هنرمندان تئاتر این شهرستان بخاطر شرایط کرونا اشاره کرد و خواستار حمایت مسئولین از این قشر زحمتکش شد.
 عباس خلیفه لو دبیر جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران به ارائه گزارشی مختصر از روند برگزاری چهاردهمین جشنواره پرداخت و ضمن تبریک سال جدید و روز ملی هنرهای نمایشی از همه هنرمندان به خاطر حضور در این مراسم تقدیر و تشکر کرد.
در خاتمه از یوسف سلیمانی پیشکسوت تئاتر شهرستان اهر به خاطر چندین سال فعالیت در این عرصه تجلیل به عمل آمد.




نظرات کاربران