در حال بارگذاری ...
بابک نهرین:

همدلی اهالی تئاتر ضروری است/ تجربه های نو نقطه قوت جشنواره تئاتر استانی

دبیر بیست و نهمین جشنواره تئاتر استانی بر اهمیت همدلی و اتحاد اهالی تئاتر تاکید کرده و افزود: امیدواریم همه اهالی و فعالان تئاتر کدورت ها را کنار گذاشته و برای رقم زدن آینده تئاتر با یکدیگر متحد شوند.

به گزارش روابط عمومی تئاتر شهر تبریز، بابک نهرین در آیین اختتامیه بیست و نهمین جشنواره تئاتر استانی اظهار کرد: حال که به مراسم اختتامیه این جشنواره رسیده ایم جا دارد از همراهی تمام سازمان ها و مسئولین و همچنین پیشکسوتان قدردانی کنم.
وی ادامه داد: از اداره کل فرهنگ و ارشاد استان کمال تشکر را داریم که اعتماد نموده و تمام مسئولیت برگزاری این جشنواره را برعهده انجمن هنر های نمایشی قرار دادند.
دبیر بیست و نهمین جشنواره تئاتر استانی درخصوص تعداد آثار خاطرنشان کرد: امسال ۳۶ اثر متقاضی داشتیم که تعداد ۱۵ اثر در بخش اصلی و ۶ اثر در بخش تجربه های نو به جشنواره راه یافتند.
نهرین در خصوص بخش تجربه های نو اشاره کرد: خوشحالم از اینکه زمینه برای حضور جوانان با وجود سنگ اندازی های متعدد فراهم شد و موفق به برگزاری این بخش و میدان دادن به جوانان شدیم البته لازم است از جناب مهندس پور برای پیشنهاد این ایده قدردانی کنیم.
رئیس انجمن هنرهای نمایشی آذربایجان شرقی در ادامه عنوان کرد: امسال کتاب نفیس ۱۲۰صفحه جشنواره نیز تهیه و منتشر شده است که در پایان آیین اختتامیه به حاضرین ارائه خواهد شد.
وی بر ارزش وجود همدلی بین اهالی تئاتر تاکید کرده و افزود: امیدوارم همه اهالی تئاتر باهم متحد شده و کدورت ها را کنار بگذارند و همگی تنها برای یک هدف آن هم موفقیت تئاتر قدم بردارند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران