در حال بارگذاری ...
مینا اکبری:

سطح کیفی آثار جشنواره تئاتر قابل تامل و ارزشمند است

کارگردان نمایش «عشق، خون، برف» گفت: خوشبختانه استقبال از طرف شرکت کننده ها خوب بود و آثار ارزشمندی از لحاظ سطح کیفی به جشنواره را پیدا کردند.

به گزارش روابط عمومی تئاتر شهر تبریز، مینا اکبری در گفتگو با واحد خبر بیست و نهمین جشنواره تئاتر استانی آذربایجان شرقی، با اشاره به استقبال بالای هنرمندان در جشنواره بیست و نهم تئاتر استانی آذربایجان شرقی، گفت: حضور هنرمندان و علاقمندان تئاتر در این دوره از جشنواره افزایش چشمگیری داشت.
اکبری با اشاره به سطح بالای داوری جشنواره امسال، گفت: امسال داوران بخش اصلی از اساتید دانشگاهی و مجرب هستند و بسیار جای خوشحالی است ولی باید در نظر داشته باشیم هر داوری سلیقه شخصی هم دارد که مطمئنا تاثیرگذار خواهد بود.
این کارگردان جوان، در مورد برگزاری تجربه های نو در جشنواره بیست و نهم تئاتر استانی و حضور جوانان در کنار پیشکسوتان، گفت: ایده جالبی است برای معرفی هنرمندان تازه کار ولی کاش زمان برگزاری این بخش جدا می بود که می توانستیم کل آثار را ببینیم چون اکثر هنرمندان با تجربه در حال آماده سازی کار خود بودند و نتوانستیم اکثر آثار را ببینیم.
مینا اکبری در مورد پیام و مضمون نمایش «عشق، خون، برف»، گفت: محتوی این نمایش داستانی فولکلور در رابطه با ندیدن و نشناختن صحیح و قضاوت و تصمیم نادرست است.




نظرات کاربران