در حال بارگذاری ...

پوستر بیست و نهمین جشنواره تئاتر استانی آذربایجان شرقی رونمایی شد

با حضور مسئولان، پیشکسوتان و جمعی از اهالی تئاتر، پوستر بیست و نهمین جشنواره تئاتر استانی آذربایجان شرقی رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن هنرهای نمایشی آذربایجان شرقی، نماد این پوستر ترکیبی از بنای ارک تبریز و بز تکم گردانی است که ظهر امروز در محل دانشگاه نبی اکرم (ص) تبریز رونمایی شد.

دبیر اجرایی بیست و نهمین جشنواره تئاتر استانی آذرباجیان شرقی در این مراسم، با تاکید بر اهمیت خروج تئاتر از حالت تک قطبی گفت: همه باید در مسیر پیشرفت هنر مردمی تئاتر کمک کنند و امروز دانشگاه نبی اکرم(ص) با حمایت های بی دریغ خود در این راه گام برداشته است.

بابک نهرین با تقدیر از ارگانهایی که در برگزاری جشنواره تئاتر استانی همکاری کرده اند، اظهار داشت: دانشگاه نبی اکرم با تلاشی بی نظیر در این‌ مسیر تنهایمان نگذاشت، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز در این برهه نیز مثل تمام رویدادهای تئاتری فعال بود، موسسه الف و... برای برگذاری جشنواره ای پویا همراهمان بودند.

وی افزود: در جشنواره امسال علاوه بر بخش مسابقه ای، بخش ویژه ی ایده های نو ( کار اولی ها) با هدف میدان دادن به جوانان طراحی شده است.

نهرین یادآور شد: در مجموع ۲۸ اثر از شهرستانهای مرند، مراغه، میانه، عجب شیر، بناب، شبستر، اهر، سردرود و... برای حضور در جشنواره تقاضا داده اند که ۱۲ اثر در بخش رقابتی و ۸ اثر در جنبی انتخاب خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم بیست و نهمین جشنواره تئاتر استانی هم به لحاظ کیفی هم کمی نسبت به دوره های قبلی ارتقا یابد خاطرنشان کرد: قطعا با کمک هنرمندان وضعیت بهتر از سالهای قبل شده و هر روز روند رو به رشدی را طی می کنیم.

دبیر اجرایی بیست و نهمین جشنواره تئاتر استانی آذرباجیان شرقی، با بیان اینکه در حال حاضر هر روز در تثاتر شهر اجرا داریم، گفت: خروجی این جشنواره آبروی استان ما در ایران خواهد بود.




نظرات کاربران