در حال بارگذاری ...

جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران در اهر افتتاح شد

یازدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران در شهرستان اهر در آذربایجان شرقی آغاز شد.

به گزارش آذربایجان شرقی، علیرضا آقازاده، دبیر اجرایی جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران در آئین گشایش این جشنواره با اشاره به اینکه با اعلام نتایج از سوی هیئت‌داوران جمعاً 23 اثر به جشنواره یازدهم تئاتر کوتاه ارسباران راه یافته است، اظهار داشت: پس از طی دوره‌های بازبینی و اعلام نظر هیئت بازبینی از مجموع 200 اثر ارسال‌شده به دبیرخانه این جشنواره 23 اثر در بخش‌های خیابانی، صحنه‌ای و آیین – سنتی راه یافتند.

وی افزود: همچنین دو گروه نمایشی از کشور جمهوری آذربایجان و دو گروه از تبریز و ورزقان در بخش جنبی یازدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران به اجرای نمایش خواهند پرداخت.

دبیر اجرایی جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر ارسباران از اجرای نمایش در شهرستان‌های کلیبر، ورزقان و روستای اورنگ اهر هم‌زمان با سالروز سفر مقام معظم رهبری در جریان زلزله سال 91 خبر داد.

همچنین مراسم افتتاحیه یازدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر ارسباران با حضور میهمانانی از 11 استان کشور در شهر اهر برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود : آقایان سیروس همتی ، داریوش نصیری و سامان خلیلیان مسئولیت داوری بخش فضای باز و آقایان کریم اکبری مبارکه ، عبدالحسین لاله و عباس شاه محمدزاده مسئولیت داوری بخش صحنه ای را بر عهده دارند.

گفتنی است پیش از ظهر فردا عوامل اجرایی یازدهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر ارسباران و جمعی از هنرمندان با حضور در گلزار شهدای دوران دفاع مقدس با شهدا تجدید میثاق می کنند.

 




نظرات کاربران