در حال بارگذاری ...
با حضور مسئولین شهرستان؛

پوستر جشنواره سراسری نمایش کودک باغچه بان رونمایی شد

با حضور مسئولین شهرستانی در جلسه فوق العاده شورای فرهنگ عمومی شهرستان مرند رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از آذربایجان شرقی، به نقل از روابط عمومی نخستین جشنواره سراسری نمایش کودک باغچه بان مرند، با برگزاری فوق العاده شورای فرهنگ عمومی شهرستان مرند، از پوستر این رویداد رونمایی شد.
در این جلسه، ضمن دعوت از دبیرخانه جشنواره، مهدی صالحیار به عنوان دبیر این رویداد، توضیحاتی درمورد اهداف جشنواره و روند اجرایی و امور انجام یافته دادند و بر شناسایی مرند و پتانسیل‌های هویتی و تاریخی و گردشگری مرند تاکید کردند و نهایتا اشاره ای به حمایت ارگان‌ها و خصوصا نماینده محترم مرند در مجلس شورای اسلامی نمودند که برای برندسازی شهر مرند به عنوان خاستگاه نمایش کودک ایران مهم و اساسی است.
امامت جمعه شهرستان مرند ضمن حمایت همه جانبه از این رویداد، دانشکاه آزاد اسلامی مرند را برای ورود به اجرای عملی و فرهنگی این رویداد مهم قلمداد کرد.
فرمانداری ویژه شهرستان مرند نیز در این جلسه به اتحاد و همبستگی همه ارگان‌ها برای برگزاری این رویداد سراسری و درخور نام مرند، تاکید کرد و ضمن بررسی درخواست‌های دبیرخانه جشنواره، قول مساعدت همه جانبه را دادند.
در پایان این جلسه، با گزارش پایانی ریاست محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی، از پوستر این رویداد رونمایی شد.
نخستین جشنواره سراسری نمایش کودک باغچه بان، ١٦ مهرماه همزمان با روز جهانی کودک در مرند شروع به کار می کند.  این جشنواره در بخش‌های پژوهش و سمینار و نمایشنامه نویسی در گستره سراسری برگزار می شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران