در حال بارگذاری ...
همزمان با میلاد امام رضا (ع)

آغاز بخش خیابانی چهاردهمین جشنواره تئاتر خیابانی در تبریز

به گزارش آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی چهاردهمین جشنواره تئاتر رضوی؛ همزمان با میلاد امام رضا (ع)، بخش اجراهای خیابانی چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی در تبریز آغاز شد.

به گزارش آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی چهاردهمین جشنواره تئاتر رضوی؛ همزمان با میلاد امام رضا (ع)، بخش اجراهای خیابانی چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی در تبریز آغاز شد. شامگاه روز یکشنبه 23 تیر ماه در پارک بزرگ ائل گلی تبریز، بخش خیابانی چهاردهمین جشنواره تئاتر رضوی با استقبال مخاطبان و گردشگران در این مجموعه آغاز شد. نقالی و پرده خوانی استاد علی مداحی و سرود رضوی اولین برنامه هایی بودند که دبیرخانه جشنواره به مناسبت میلاد امام رضا (ع) و قبل از اجرای نمایش خیابانی برای مخاطبان تدارک دیده بود. نمایش خیابانی «سایا» به کارگردانی یوسف اکبر زاده و بازی بابک نورزاد و امین حاجی اکبری اولین نمایشی بود که دفتر تئاتر خیابانی انجمن هنرهای نمایشی آذربایجان شرقی با آن به استقبال چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی رفت. نمایش های «سایا» ، «ساعت حرکت» ، «رضا باش رضا» و «رضا» نمایش هایی هستند که در بخش خیابانی و غیر رقابتی این دوره از جشنواره رضوی در تاریخ های 28 تیر، 1 و 4 مرداد در پارک ولیعصر، فرهنگسرای الغدیر و مجموعه عون بن علی تبریز به اجرای عموم در خواهند آمد.

 

گفتنی است چهاردهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر رضوی 6 الی 9 مرداد به میزبانی تبریز برگزار خواهد شد




مطالب مرتبط

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی به جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی به جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، در پیامی به مناسبت برگزاری جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند در تبریز، نوشت آنچه که امروز به عنوان هنر تئاتر متبلور شده و به منصه‌ ظهور رسیده، به واقع ثمره‌ اندیشه‌ انسان‌هایی فرهنگ مدار است که باورهای الهی،‌ انسانی و اجتماعی را ...

|

نظرات کاربران