در حال بارگذاری ...
با اعلام شورای سیاست گذاری جشنواره

عباس خلیفه لو دبیر سیزدهمین جشنواره «تئاتر کوتاه ارسباران» شد

سیزدهمین جشنواره « تئاتر کوتاه ارسباران » در حالی مرداد ماه امسال برگذار خواهد شد که شورای سیاست گذاری این جشنواره دبیر جشنواره سیزدهم تئاتر کوتاه ارسباران را انتخاب کرد.

به گزارش آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی جشنواره؛ سیزدهمین جشنواره « تئاتر کوتاه ارسباران » در حالی مرداد ماه امسال برگذار خواهد شد که شورای سیاست گذاری این جشنواره دبیر جشنواره سیزدهم تئاتر کوتاه ارسباران را انتخاب کرد.

بنابر اعلام شورای سیاست گذاری سیزدهمین جشنواره سراسری « تئاتر کوتاه ارسباران » عباس خلیفه لو، عضو هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی آذربایجان شرقی و مدیر تئاتر شهر تبریز به عنوان دبیر جشنواره سیزدهم ارسباران انتخاب شد.

عباس خلیفه لو دانش آموخته و فعال تئاتر است که در چندین دوره از جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران سابقه داوری و دبیری اجرایی جشنواره را بر عهده داشته است. خلیفه لو هم اکنون عضو هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی آذربایجان شرقی است و مدیریت مجموعه تاریخی تئاتر شهر تبریز را بر عهده دارد.

سیزدهمین جشنواره « تئاتر کوتاه ارسباران » از 26 لغایت 29 مرداد 98 در منطقه زیبای ارسباران و شهرستان اهر به دبیری عباس خلیفه لو برگذار خواهد شد. فراخوان و فرم شرکت در این جشنواره هم اینک در سایت ایران تئاتر و در ذیل این خبر قابل رویت و دریافت است.




مطالب مرتبط

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی به جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی به جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، در پیامی به مناسبت برگزاری جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند در تبریز، نوشت آنچه که امروز به عنوان هنر تئاتر متبلور شده و به منصه‌ ظهور رسیده، به واقع ثمره‌ اندیشه‌ انسان‌هایی فرهنگ مدار است که باورهای الهی،‌ انسانی و اجتماعی را ...

|

نظرات کاربران