در حال بارگذاری ...
در حاشیه بازدید هیئت رئیسه انجمن هنر های نمایشی از آموزشگاه شکلک مطرح شد

لزوم ایجاد همکاری و تعامل بین آموزشگاه ها و انجمن

عضای هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی آذربایجان شرقی با حضور در آموزشگاه هنرهای نمایشی شکلک، ضمن دیداری صمیمی با مدیریت و هنرجویان این آموزشگاه، از امکانات آن نیز بازدید به عمل آوردند.

به گزارش آذربایجان شرقی – مهرداد خردمند؛ اعضای هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی آذربایجان شرقی با حضور در آموزشگاه هنرهای نمایشی شکلک، ضمن دیداری صمیمی با مدیریت و هنرجویان این آموزشگاه، از امکانات آن نیز بازدید به عمل آوردند.

 

عصر روز سه شنبه 25 دی، اعضای هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان برای انجام دیداری صمیمی به آموزشگاه هنرهای نمایشی شکلک رفتند. در این نشست ابتدا رامین ریاضی، کارگردان تبریزی و مدیر آموزشگاه شکلک، ضمن خوش آمد گویی به هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی، این اقدام اعضا را ستود و آن را اولین گام در جهت تعامل و همکاری دانست. ریاضی گفت: توجه به آموزشگاه های هنری در استان یعنی ارتقای سطح آموزشی و این اصل باید در تئاتر استان پر رنگ تر شود

در ادامه احمد رجب پور رئیس انجمن هنرهای نمایشی آذربایجان شرقی با بیان برنامه های این انجمن در راستای همکاری ئ تعامل با آموزشگاه های هنری گفت: در جلسات متعددی که در هیئت رئیسه داشته ای تصمیم براین شد که متولیان آموزش پایه تئاتر آموزشگاه ها باشند تا نقش برجسته آن ها بیش از پیش پر رنگ تر شود و با این همکاری و تعامل از اتلاف تمرکز و انرژی جلوگیری شود و مانع موازی کاری شد.

پس از صحبت های دیگر اعضا حاضرین به بازدید از بخش های آموزشی و کلاس های آموزشی آموزشگاه شکلک پرداختند.

 




مطالب مرتبط

پس از حضور در بیست و هشتمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای خاوران

نمایش «یک دقیقه و سیزده ثانیه» در تئاتر شهر تبریز روی صحنه رفت
پس از حضور در بیست و هشتمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای خاوران

نمایش «یک دقیقه و سیزده ثانیه» در تئاتر شهر تبریز روی صحنه رفت

نمایش «یک دقیقه و سیزده ثانیه» به نویسندگی محمد چرمشیر، بهمن عباسپور، شهرام گیل‌ آبادی و تهیه کنندگی عباس خلیفه‌لو و کارگردانی نسیم عمو‌زاده کاری از گروه نمایش سارای، با استقبال پر شور تماشاگران در تئاتر شهر تبریز روی صحنه رفت.

|

به کارگردانی حسین اصل عبداللهی

اجرای نمایش «مستاجر جدید» در تئاتر شهر تبریز تمدید شد
به کارگردانی حسین اصل عبداللهی

اجرای نمایش «مستاجر جدید» در تئاتر شهر تبریز تمدید شد

نمایش «مستاجر جدید» به نویسندگی اوژن یونسکو و کارگردانی حسین اصل عبداللهی که از اول بهمن ماه در سالن استاد صادقی تئاتر شهر تبریز به اجرا درآمد، به دلیل استقبال مخاطبان تا پایان بهمن ماه تمدید شد.

|

نظرات کاربران