در حال بارگذاری ...
با اعلام دبیرخانه جشنواره فجر

«پرسه های موازی» به بخش اصلی جشنواره فجر راه یافت

به گزارش آذربایجان شرقی؛ به نقل از روابط عمومى سى و هفتمین جشنواره ی بین المللى تئاتر فجر، گروه انتخاب این بخش متشکل از سهراب سلیمى، افشین خورشید باخترى و محسن علیخانى، پس از تماشای اکثر آثار به صورت زنده و بازبینی برخی از آثاربه صورت فایل تصویری ، شصت و سه نمایش برگزیده از سی و چهار جشنواره ی تئاتر استانی، چهارده اثر را براى حضور در این جشنواره برگزیدند

به گزارش آذربایجان شرقی؛ به نقل از روابط عمومى سى و هفتمین جشنواره ی بین المللى تئاتر فجر، گروه انتخاب این بخش متشکل از سهراب سلیمى، افشین خورشید باخترى و محسن علیخانى، پس از تماشای اکثر آثار به صورت زنده و بازبینی برخی از آثاربه صورت فایل تصویری ، شصت و سه نمایش برگزیده از سی و چهار جشنواره ی تئاتر استانی، چهارده اثر را براى حضور در این جشنواره برگزیدند.

طی این اعلام، « پرسه های موازی » به نویسندگی پیام لاریان و کارگردانی علی کاظمی وند از آذربایجان شرقی توانست جواز حضور در بخش اصلی سی و هفتمین جشنواره تئاتر استانی را کسب کرده و تنها نماینده آذربایجان شرقی در این بخش باشد.

« پرسه های موازی » در سی امین جشنواره استانی نیز جوایز اکثر بخش ها را به خود اختصاص داده بود. پرسه های موازی به کارگردانی علی کاظمی وند، به تهیه کنندگی علی نیک روز و با بازی فرید ادهمی، محدثه حیرت، حمید صلاحی و هادی افتخار زاده از 22 آذر در پلاتو استاد صادقی تئاتر شهر تبریز به روی صحنه رفته است.

 




مطالب مرتبط

پس از حضور در بیست و هشتمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای خاوران

نمایش «یک دقیقه و سیزده ثانیه» در تئاتر شهر تبریز روی صحنه رفت
پس از حضور در بیست و هشتمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای خاوران

نمایش «یک دقیقه و سیزده ثانیه» در تئاتر شهر تبریز روی صحنه رفت

نمایش «یک دقیقه و سیزده ثانیه» به نویسندگی محمد چرمشیر، بهمن عباسپور، شهرام گیل‌ آبادی و تهیه کنندگی عباس خلیفه‌لو و کارگردانی نسیم عمو‌زاده کاری از گروه نمایش سارای، با استقبال پر شور تماشاگران در تئاتر شهر تبریز روی صحنه رفت.

|

نظرات کاربران