در حال بارگذاری ...
تقدیر و نشان صلح برای افلیای عاشق

درخشش گروه آینا در فستیوال تئاتر ازمیر ترکیه

نمایش سرود صد هزار افلیای عاشق کاری از گروه آینا با کارگردانی علی فتوحی در فستیوال بین المللی تئاتر ازمیر ترکیه به دلیل اجرای تاثیرگذار با موضوع ضد جنگ موفق به کسب لوح تقدیر و نشان جشنواره  شد.

به گزارش تئاتر  آذربایجان شرقی نمایش سرود صد هزار افلیای عاشق با کارگردانی علی فتوحی در فستیوال بین المللی تئاتر ازمیر به دلیل اجرای تاثیرگذار با موضوع ضد جنگ موفق به کسب لوح تقدیر و نشان جشنواره  شد.

سرود صد هزار افلیای عاشق به دلیل استقبال مخاطبان و به درخواست برخی تماشاگران که موفق به دیدن نمایش نشده بودند، دبیر خانه فستیوال ازمیر را مجاب کرد تا مجددا و به صورت ویژه این اجرا را تکرار کند. بعد از اجرای این نمایش، با حضور نماینده مجلس شهر ازمیر ترکیه، خانم زینب آلتیوک با اهدا لوح و نشان جشنواره از گروه آینا تقدیر ویژه به عمل آمد

 

عوامل نمایش سرود صد هزار افلیای عاشق در فستیوال ازمیر ترکیه:

شاهین توانا دراماتورژ و المیرا نونهالی مدیر صحنه این نمایش بودند. موسیقی این اثر توسط فرهاد حق سالمی انتخاب و ساخته شده بود.

شایان ذکر است این نمایش با ترجمه ترکی استانبولی که به صورت بالانویس پخش میشد اجرا شد و ترجمه ترکی آن را شاهین توانابر عهده داشت.

این نمایشنامه توسط انتشارات اونک آژانس در حال طی مراحل چاپ میباشد و مجوزهای قانونی برای چاپ را طی کرده است.

سرود صد هزار افلیای عاشق به کارگردانی علی فتوحی و بازی میترا آهور پیش از این در فستیوال آنکارا نیز موفق به کسب عنوان صلح و دوستی این جشنواره شده و به مدت ۱۵ شب در تبریز به اجرای عمومی در آمده بود.




مطالب مرتبط

پس از حضور در بیست و هشتمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای خاوران

نمایش «یک دقیقه و سیزده ثانیه» در تئاتر شهر تبریز روی صحنه رفت
پس از حضور در بیست و هشتمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای خاوران

نمایش «یک دقیقه و سیزده ثانیه» در تئاتر شهر تبریز روی صحنه رفت

نمایش «یک دقیقه و سیزده ثانیه» به نویسندگی محمد چرمشیر، بهمن عباسپور، شهرام گیل‌ آبادی و تهیه کنندگی عباس خلیفه‌لو و کارگردانی نسیم عمو‌زاده کاری از گروه نمایش سارای، با استقبال پر شور تماشاگران در تئاتر شهر تبریز روی صحنه رفت.

|

نظرات کاربران