در حال بارگذاری ...

ارسال 175 اثر به دبیرخانه دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر از اعلام وصول ۱۷۵ اثر به دبیرخانه دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران خبر داد.

به گزارش انجمن هنرهای نمایشی آذربایجان شرقی، مهدی زارعی در جمع خبرنگاران گفت: این تعداد اثر ارسال شده به دبیرخانه جشنواره از 30 استان و 52 شهرستان سراسر کشور می باشد که با اتمام مهلت ارسال آثار، در ۲۵ مرداد ماه بازبینی آثار شروع و از ۳۱ مردادماه تا ۳ شهریورماه نیز این جشنواره برگزار خواهد شد. 

وی جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران را رویداد مهم و بزرگ فرهنگی هنری در منطقه عنوان کرد و افزود: نقش مردم، مسئولان و خصوصاً اصحاب رسانه ها در ترویج و پیشبرد اهداف این جشنواره بسیار تأثیرگذار بوده و حمایت عموم مردم و رسانه ها می تواند در برگزاری هرچه باشکوهتر این رویداد مهم در منطقه موثر باشد. 
زارعی همچنین با اشاره به مشکلات مالی دست اندرکاران برگزاری جشنواره از شهرداری و شورای اسلامی شهر اهر برای کمک به برگزاری و تداوم جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران خواستار تصویب و تخصیص بخشی از بودجه فرهنگی شهرداری به این جشنواره شد. 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر ضمن انتقاد از عدم تحقق وعده های مسئولان کشوری و استانی در حمایت از این جشنواره گفت: با وجود مشکلات مالی در برگزاری یازدهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران که هنوز نیز دست اندرکاران این جشنواره با آن مشکل دست و پنجه نرم می کنند ولی استقبال بی نظیر هنرمندان داخلی و خارجی و دوستداران هنر در برپایی این جشنواره امسال شاهد آغاز دوازدهمین دوره جشنواره از ۳۱ مردادماه و آیین اختتامیه و معرفی آثار برگزیده نیز سوم شهریور در سالن میرزا جعفر قراجه داغی این شهرستان خواهیم بود.




نظرات کاربران