در حال بارگذاری ...

اجرای نمایش «شایعات» در تئاتر شهر تبریز

نمایش «شایعات» نوشته نیل سایمون به کارگردانی علی پوریان، در تئاتر شهر تبریز به روی صحنه رفت.

به گزارش تئاتر آذربایجان شرقی، نمایش "شایعات" با حضور جمعی از هنرمندان بنام تبریز در سالن استاد صادقی تئاتر شهر به  اجرای عمومی درآمد.

نمایش شایعات به بررسی روحیات افرادی خرده بورژوا می پردازد که در جامعه ای صنعتی بی دلیل صاحب جایگاه شدند اما در موقعیتی بحرانی پوشالی بودن آن ها نمایان می شود و همین تم آشنا و ریتم کار دلیل انتخاب این متن توسط علی پوریان برای اجرا بوده است.

در جریان داستان نمایش "شایعات" مهمانان، برای شرکت در دهمین سالگرد ازدواج معاون شهردار و همسرش، وارد خانه او می شوند؛ اما با صحنه هایی مشکوک به قتل یا خودکشی مواجه می شوند.

گفتنی است، امیر قربانی، مهدی سمساری،‌ الناز ثابت ایمانی، وحیده نویدی، مهدی فتحی، فرید ادهمی، فریبا سهرابی، مهرداد سعادت، فائزه تیموری و مائده حبابی به عنوان بازیگر، حسام کاظمی و بابک خانپور به عنوان دستیاران کارگردان، حسام کاظمی به عنوان طراح صحنه، امیر پورحکمت به عنوان طراح نور، هاله ذرخورد به عنوان طراح لباس، امیر حیدرزاده به عنوان طراح گریم، الهه نعمتی به عنوان طراح پوستر، محمد صالح عظیمی به عنوان مدیرصحنه، سئودا کیوانی به عنوان منشی صحنه، سعید اکبری به عنوان عکاس، نیما ضرابی و رضا نظری به عنوان صحنه یاران و مهرداد نیکجو در انتخاب موسیقی علی پوریان را در اجرای نمایش شایعات یاری کردند.

شایعات از ۱۴ بهمن ماه، همه روزه ساعت ۱۸در تالار اصلی تئاتر شهر تبریز اجرا می شود.




نظرات کاربران