در حال بارگذاری ...

داوران بازبینی پنجمین جشنواره تئاتر خیابانی ارس معرفی شدند

دبیر پنجمین جشنواره تئاترخیابانی ارس از معرفی داوران بازبینی این جشنواره خبر داد.

به گزارش تئاتر آذربایجان شرقی به نقل از کمیته اطلاع رسانی پنجمین جشنواره تئاتر خیابانی ارس، ابراهیم نصیری گفت: در بخش بازبینی طرح ها، آقایان ایوب آقا خانی، سیروس همتی و فرزاد تقی لر، از فعالان و اساتید بنام تئاتر کشور بازبینی آثار رسیده را بر عهده خواهند داشت.
وی افزود: آثار راه یافته به این جشنواره پیش از اجرای نهایی، توسط داوران فوق مورد بازبینی قرار گرفته و آثار راه یافته به مرحله اجرای نهایی معرفی خواهند شد.
دبیر پنجمین جشنواره تئاترخیابانی ارس یادآور شد: راه یافتگان به مرحله ی نهایی نیز همزمان با نوروز 97 از تاریخ 7 تا 10 فروردین توسط داوران نهایی که اسامی آنها متعاقبا اعلام خواهد شد مورد ارزیابی قرار می گیرد.
مدیر فرهنگی، هنری و آموزشی منطقه آزاد ارس اظهار داشت: گروهها تا 20 بهمن فرصت دارند لوح فشرده را به همراه مدارک اعلام شده در مقررات جشنواره به آدرس پستی دبیرخانه در منطقه آزاد ارس ارسال دارند.
وی با تاکید بر اینکه ارتقای کیفی این دوره از جشنواره تئاتر خیابانی ارس مد نظر قرار گرفته است گفت: امسال بدلیل حضور گروههای 7 منطقه آزاد کشور از 7 اقلیم مختلف، جشنواره با تنوع آثار و بصورت سراسری برگزار می شود.
ایوب آقاخانی متولد اول آبان ۱۳۵۴ در تبریز، نمایشنامه نویس، کارگردان و بازیگر شهیر تئاتر ایران است.
سیروس همتی متولد سال ۱۳۵۱ تهران از بازیگران تئاتر و سینمای ایران است که در حوزه های نویسندگی، کارگردانی و طراحی صحنه نیز تخصص دارد.
دکتر فرزاد تقی لر، مدیر گروه هنرهای نمایشی دانشگاه نبی اکرم(ص) و از تحصیل‌کردگان تئاتر آذربایجان شرقی است.




نظرات کاربران