به گزارش تئاتر شهر تبریز، سیروس مصطفی درآیین افتتاح نمایش «پابرهنه،لخت،قلبی در مشت» (با کاروان سوخته) با قدردانی از مخاطبان فرهنگ دوست شهر تبریز که همواره تئاتر شهر راحمایت کرده اند افزود: ازآنجایی که تجربه همکاری با علیرضا کوشک جلالی را تجربه کرده ام به لطف اهالی هنرسخنرانی مراسم افتتاح این نمایش به من تعلق یافته است.

مصطفی ادامه داد: امروز در مورد شخصی صحبت خواهیم نمود که ابعاد مختلفی را در بر می گیرد،جلالی علاوه بر نویسنده و شاعر بسیار توانا،کارگردان بسیار شناخته و مطرحی ست که بدون اغراق میتوان گفت اکثریت بازیگران در تلاش وتکاپویند تا با وی همکاری داشته باشند.
کارگردان تبریزی با بیان اینکه یکی از اتفاقات بسیار خوبی که طی چند سال اخیر رخ دادحضور کارگردان بنام اروپایی در شهر تبریز بود تصریح کرد: درسال ۹۲حضور کارگردانی همچون علیرضا کوشک جلالی در تبریز با پیگیری مداوم معصومه حبابی (کارگردان نمایش پابرهنخ،لخت،قلبی در مشت) که در تبریز حضور یافته بود، از اتفاقات نادری محسوب می گردد، کسی که از شهر مهد تئاتر آمده بود و اندیشه های خود را درغالب یک اثر هنری با عنوان رابینسون و کروزو بر روی صحنه برد.

سیروس مصطفی اظهار کرد: نمایش کوشک جلالی طی ۴ سال در کشورهای مختلف از غرب اروپا تا شرق عود بر روی صحنه رفته و کار وی در همه جای نقاط کشور بر سر زبان ها جاری گشته و زبان زد عام و خاص است و این افتخاری برای تئاتر وهنرمندان تبریزی به شمار می رود چراکه تئاتر تبریز را به جایگاه ویژه رسانده است.

وی با اشاره به شاخص کار کوشک جلالی اذعان داشت: شاخصه کارهای کوشک جلالی در نمایشهایش نیز به چشم می خورد عشق در آثار وی موج می زند، انسان دوستی و نوع دوستی نیز در آثارش قابل لمس است.

مصطفی در خصوص تئاتر مردمی خاطر نشان شد: گفتمان جدیدی که جلالی به تئاتر ایران وارد کرده تئاتر مردمی را دربر می گیرد، تئاتری که با اقشار جامعه و گروه های سنی متعدد میتواند ارتباط برقرار کند.

وی در پایان افزود: این نمایش درسال۱۹۹۳برروی صحنه رفته و تاکنون بیش از ۷۰۰ مرتبه در کشورهای متعدد اروپایی و آسیایی بر روی صحنه رفته است.

مصطفی یادآور شد: امید بران است تا فرصتی دیگر فراهم گردد تا کوشک جلالی برای باری دیگربا آثار تولیدی خود برای شهر تبریز افتخار آمیزی نماید.