در حال بارگذاری ...
اولین برنامه جشنواره سراسری کودک باغچه‌بان؛

ورکشاپ تئاتر کودک، نخستین برنامه جشنواره سراسری نمایش کودک

ورکشاپ تئاتر کودک اولین برنامه جشنواره سراسری نمایش کودک باعچه بان مرند است که از ۱۵ مهر زیر نظر آزاده انصاری آغاز خواهد شد.

به گزارش ایران تئاتر و به نقل از  روابط عمومی جشنواره، مهدی صالحیار، دبیر این جشنواره با اعلام اینکه ورکشاپ تئاتر کودک با عنوان: "کنشگر تاتر عروسکی و تجربه ی خیال" زیر نظر استاد آزاده انصاری در دو روز اول جشنواره برگزار خواهد شد، علیرغم شروع ثبت نام علاقمندان برای حضور در این ورکشاپ، این برنامه همانند سایر بخشها بصورت آنلاین  از صفحه اینستاگرامی جشنواره به آدرس      baghcheban_teatr پخش شده و همچنین اکران آنلاین همه بخشها از سوی موسسه بین المللی  الف تبریز برای استفاده تمامی علاقمندان در سراسر کشور قابل مشاهده و استفاده می باشد.
لازم بذکر است آزاده انصاری، کارگردان و مدرس تاتر عروسکی است که در رزومه ایشان کارگردانی نمایشهای ماه پیشونی ،کچل کفت باز ،ماکوندو، خوشبختی های کوچک سوسک شدن و همچنین کسب جوایز از جشنواره های عروسکی و کودک نوجوان و جشنواره های بین المللی و عضویت در  هیات انتخاب و داوری جشنواره های عروسکی تهران _مبارک ،کودک نوجوان همدان،جشنواره امید و.... به چشم می خورد.
نخستین جشنواره سراسری نمایش کودک باغچه بان در سه بخش پژوهش، نمایشنامه نویسی و نمایشهای محیطی از سوی موسسه فرهنگی و هنری تندیس هنر با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرند از ١٥ تا ١٩ مهرماه ١٤٠٠ برگزار  می شود.




نظرات کاربران